13950810124252623160603.jpg

امروز جزیره کیش در آستانه برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای اقتصادی به سر می برد، این جزیره نیلگون زیبا آماده می شود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، تا عصر امروز با افتتاح هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری درکیش درقالب نمایشگاه کیش اینوکس و برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی این جزیره نیلگون در تب و تاب میزبانی از صدها بزرگ اقتصادی ایرانی و خارجی خود را آماده می کند.

این همایش و گردهمایی بزرگان اقتصادی در حالی عصر امروز افتتاح می شود که کیش اینوکس این امکان را برای تمامی فعالان اقتصادی ، موسسات مالی و اعتباری ، بانک ها ، شرکت های بیمه ، صاحبان پروژه های پر بازده و نیز مجریان و سرمایه گذاران خارجی و داخلی در بخش های مختلف کشور در حوزه دولتی و خصوصی فراهم می کند.

در مدت سه روز برپایی هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش در قالب نمایشگاه کیش اینوکس ، ۱۵ نشست و پنل تخصصی در حاشیه نمایشگاه اینوکس در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماخ در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود. این نشست ها در زمینه های مختلف بوده تا سرمایه گذاران خارجی و داخلی شرکت کننده به ویژه در بخش خصوصب بتوانند گفتمانی دوجانبه ، متقابل و کارشناسی داشته باشند و به نتایج قابل دسترس تری در زمینه انعقاد قراردادها دست یابند.

منبع: عصر بازار

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها