تالار صادراتی

تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه میزبان معامله ۸۰ هزار و ۷۲۰ تن انواع محصولات بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، این تالار شاهد معامله ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگان به قیمت ۵۱ دلار و ۸۶ سنت به صورت نقدی بود. همچنین ۱۲۰ تن عایق رطوبتی، ۵ هزار تن گوگرد گرانوله، ۲۰ هزار و ۶۰۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، ۲۶ هزار و ۴ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۸۵۲ تن قیر و ۳ هزار و ۳۵ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.

علاوه بر این، ۴ هزار و ۸۰۰ تن شمش بلوم ۱۵۰* ۱۵۰ شرکت فولاد خوزستان و ۶۰ تن شمش روی شرکت سازند روی زنجان در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله ۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم خوراکی و دوروم و ۹ هزار و  ۶۳۵ تن جو دامی را تجربه کرد. علاوه بر این ۲۱۸تن جو دامی  نیز در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد.

بر اساس این گزارش ۶۳۴ تن ذرت دانه ای موجودی ۵ انبار استان های کرمانشاه و کردستان نیز به ارزش ۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها