• ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
  • کد خبر: 6805
پتروشیمی

در هفته ای که گذشت حجم معاملات محصولات پلیمری ۵۵ هزار و ۹۷۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری در روز دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته ۵۹ هزار و ۱۵۵ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۷۱ هزار و ۸۴۱ تن بود.

به این ترتیب حجم معاملات محصولات پلیمری نسبت به هفته قبل ۸ هزار و ۵۰۰ تن افزایش یافت.

به این ترتیب در هفته ای که گذشت، پلی اتیلن های ترفتالات بطری پتروشیمی تندگویان به دلیل کاهش حجم عرضه ها همچنان در صدر محصولات جذاب بودند، به طوری که  گریدهای بطری ۸۲۱،۷۸۱ و ۸۴۵ با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند، به ترتیب این کالاها با قیمت ۳ هزار و ۳۷۰، ۳ هزار و ۵۳۷ و ۳ هزار و ۳۲۶ تومان خریداری شدند، گریدهای بطری نساجی این مجتمع هم با سقف قیمت مورد معامله قرار گرفتند، گرید ۶۴۱ و ۶۴۵ با قیمت ۳ هزار و ۱۱۹ تومان از خریداری شدند.

همچنین در هفته گذشته پلی پروپیلن های نساجی نیز در گروه جذاب ترین کالاها بودند، به طوری که تقاضای آنها بالا بود.

در همین حال پی وی سی ها هم با افزایش عرضه روبه رو بودند به این ترتیب نسبت به هفته قبل با کاهش قیمتی روبه رو شدند.

به این ترتیب در گروه پی وی سی ها عرضه گرید ۶۵ پتروشیمی اروند به صورت سلف با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن ۱۷۳۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۳ تومان رقم خورد.

عرضه نقدی گرید ۶۵ پتروشیمی این مجتمع هم با حجم ۲۴۸۶ تن به میزان ۴۰۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۷ تومان و میانیگن نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۲ تومان رقم خورد.

البته در هفته قبل عرضه پلی استایرن های معمولی شرکت تخت جمشید پارس هم انجام شد، با پیوستن این شرکت به بازار، پلی استایرن ها، روند آرامتری را در پیش گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها