سکه

معاملات آتی سکه امروز همزمان با رشد قیمت اونس جهانی و طلای داخلی در راستای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با استقبال کم نظیر سرمایه گذاران روبه رو شد به طوریکه تاکنون بیش از ۱۵هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، با توجه به رشد شارپی قیمت در اونس طلا به رقم ۱۳۳۷ دلار، بهای سکه در بازار نقدی به سطح قیمتی یک میلیون و ۱۳۸هزار تومان رسید تا معاملات بازار آتی سکه نیز با جذابیت بالایی دنبال شود. البته هر چه از زمان اعلام نتایج انتخابات گذشت، بهای اونس و طلا نیز عقب نشینی کرد.

به هر حال بررسی معاملات آتی سکه نشان می دهد که صبح امروز و با بازگشایی سررسید جدید شهریورماه سال آینده، این سررسید حدود یک میلیون و ۲۲۵هزار تومان معامله می شود. در رسررسید تیر ۹۶ نیز قیمت سکه به یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان رسیده است و بهای سکه برای تحویل اردیبهشت سال آینده روی رقم یک میلیون و ۱۸۵هزار تومان قرار دارد.

همچنین سکه برای تحویل اسفند، دی و آبان امسال به ترتیب با قیمت های یک میلیون و ۱۶۵، یک میلیون و ۱۵۱ و یک میلیون و ۱۳۶هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها