تالار

حجم معاملات محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت با رشد به ۵۸ هزار و ۳۹۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری در روز دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته در مجموع ۶۴ هزار و ۱۱۰ تن و تقاضای آن هم ۱۴۳ هزار و ۹۰۷ تن بود.

به این ترتیب پلی اتیلن های سبک فیلم، پی وی سی ها، پلی پروپیلن های نساجی، پلی اتیلن های ترفتالات، پلی استایرن های معمولی و مقاوم و پلی استایرن های انبساطی محصولات مورد توجه در هفته گذشته بودند.

جذابیت ادامه دارپلی اتیلن های ترفتالات

پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری پس از چند هفته همچنان از کالاهای جذاب در گروه محصولات پلیمری هستند. به گفته کارشناسان بازار پتروشیمی، کاهش عرضه این گروه از کالاها از دلایل افزایش تقاضا آنها است.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات بطری گرید ۸۲۱ پتروشیمی تندگویان با حجم عرضه ۱۲۷۶ تن به میزان ۳۳۱۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و۴۵۳ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری ۸۴۵ این مجتمع هم با حجم ۱۱۰ تن، ۳۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار ۲۴۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۳۵۸ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی هم با رقابت از سوی معامله گران مورد معامله قرار گرفتند، به طوری که پلی اتیلن ترفتالات نساجی ۶۴۱ پتروشیمی تندگویان هم با حجم عرضه ۸۱۴ تن، ۱۱۳۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۱۱۹ تومان بود، گرید ۶۴۵ این مجتمع هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن ۵۱۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا۲ هزار و۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۱۹۸ تومان رقم خورد.

پلی استایرن های پرطرفدار

پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز با وجود نزدیکی به اربعین حسینی همچنان پرتقاضا هستند، به طوری که به طوری که گرید ۷۲۴۰ با حجم عرضه ۷۵۰ تن تقاضایی معادل ۱۸۴۰ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۱۹ تومان و با میانگین نرخ ۵ هزار و ۲۸۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

گرید ۱۵۴۰ هم با حجم عرضه ۹۰۰ تن به میزان ۱۳۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۵۱ تومان و با میانگین نرخ ۴ هزارو ۲۰۴ تومان خریداری شد. همچنین پلی استایرن های انبساطی ۲۰۰ و ۳۰۰ نیز امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن های نساجی در کانون توجه

در همین حال در هفته ای که گذشت پلی پروپیلن های نساجی هم با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند، به طوری که پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی شازند با حجم ۳۰۰ تن ۴۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۶۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R این مجتمع هم با حجم عرضه یک هزارتن به میزان ۶۷۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۹۹ تومان بود. پلی پروپیلن های نساجی پتروشیمی مارون و رجال هم در هفته گذشته با رقابت از سوی معامله گران خریدرای شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها