5-ways-tech-startup-financing-is-changing-7611530725.jpg

هفته اخیر در مجموع ۱۳۶ قطعه سکه بهار آزادی به ارزش یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال در قالب گواهی سپرده در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت که نسبت به دو هفته ما قبل رشد ۴ درصدی داشت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، هفته گذشته ۱۳۶ سکه در ۲۹ نوبت معاملاتی مورد معامله قرار گرفت که بررسی معاملات بیانگر آن است که در پنج روز معاملاتی هفته گذشته قیمت ها در سه روز صعودی و طی دو روز نزولی بوده است.

بر این اساس طی هفته گذشته بیشترین حجم معاملات در روز چهارشنبه با انعقاد ۳۰ سکه طلا به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال اختصاص داشت. این در شرایطی است که کمترین حجم معاملات طی روز شنبه  و یکشنبه هفته گذشته با ۲۴ معامله و ارزش حدود ۲۹۱ میلیون ریال ثبت شد.

همچنین امروز نیز حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران  به ۲۶ سکه و ارزش ۲۹۱ میلیون ریال رسید.

به اعتقاد کارشناسان، معاملات سکه در بورس کالا در بستری امن، شفاف و آنلاین، می تواند در بین معمله گران و فعالان بازار طلا اطمینان خاطر ایجاد نماید و دغدغه حمل و نگهداری فیزیکی سکه طلا که یکی از نگرانی های مهم دارندگان سکه طلا است را برطرف کند. از سویی معامله این اوراق نیز بدون هر گونه مراجعه فیزیکی به فروشندگان سکه طلا صورت می گیرد که می تواند بعضاً نگرانی های حاصل از جعل و تقلبی بودن سکه را نیز کاملا مرتفع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها