تالار معاملات بورس کالا

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۸ هزار و ۶۴۶ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات شیمیایی ۲۵ هزار و ۷۶۴ تن و تقاضای آن بالغ بر ۳۴ هزار و ۲۰۲ تن بود.

به این ترتیب دی اتیل هگزانول، منو اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات، اسیداستیک، اسیدترفتالیک، استایرن منومر، ایزوبوتانول، اورتوزایلین و کریستال ملامین در تالار پتروشیمی با رقابت ازسوی معامله گران خریداری شدند.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با حجم عرضه ۲۰۰ تن به میزان ۹۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۴۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۴۳ تومان بود.

همچنین اورتوزایلین پتروشیمی برزویه هم با یک هزارتن عرضه به میزان ۴۱۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۰۵ و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۵۶ تومان رقم خورد.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم همانند پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و نساجی این مجتمع، تقاضای بالایی داشت و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، به طوری که عرضه ۳۰۰ تنی این کالا ۹۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و۲۰۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۲۸ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول فرسا شیمی با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت، اما منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با حجم ۶۶۰ تن عرضه ۱۶۸۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۲۵۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۷۶ تومان بود. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم وارد سیستم مچینگ شد.

در همین حال دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با حجم ۱۱۰۰ تن عرضه ۱۷۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۵۸ تومان بود و کارگزاران این کالا را با میانگین نرخ ۳ هزار و ۱۷۲ تومان خریداری کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها