فلزات گرانبها بعد از چند هفته‌ای که روند مثبت داشتند امروز بیست‌وششم مردادماه روند منفی به خود گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از اقتصادنیوز، بررسی‌ها در میان فلزات پایه و گرانبها نشان می‌دهد که این فلزات دچار نوسان قیمتی بسیاری شده‌اند.

در همین راستا بررسی قیمت فلزات گرانبها نشان می‌دهد که این فلزات نسبت به هفته گذشته تغییراتی داشته اند به طوریکه هم روند منفی و هم روند صعودی داشتند.

بر همین اساس قیمت قبلی نقره هر اونس 15.45 دلار بوده که با 1.22 درصد کاهش قیمت به 15.26 دلار رسیده و بعد از یک هفته روند مثبت به کاهش قیمت رسیده است.

قیمت قبلی پلاتین هر اونس 922 دلار بوده که با 0.30 درصد افزایش به 995 دلار رسید و تنها فلزی بود که در میان فلزات گرانبها روند صعودی داشت.

قیمت قبلی پلادیوم هر اونس 619 دلار بود که با 1.32 درصد کاهش قیمت به 917 دلار رسید و با کاهش قیمت مواجه شد.

رودیوم هم نسبت به قبلی قیمت قبلی خود تغییر نداشت و ثابت ماند. قیمت قبلی رودیوم 850 دلار بود که امروز بیست‌و‌ششم مردادماه تغییر قمیتی نداشت.

همچنین بررسی‌ها در میان فلزات پایه نشان می‌دهد که این فلزات همچون هفته‌های گذشته با نوسان قیمت مواجه بودند و بعضی از فلزات روند مثبت و بعضی فلزات روند منفی به خود گرفتند.

بر همین اساس در میان این فلزات آلومینیوم، مس، سرب، قلع و روی فلزاتی بودند که روند مثبت داشته و با افزایش قیمت رو‌به‌رو شدند.

آلیاژ آلومینیوم، آلیاژ ویژه آلومینیوم و مولیبدن فلزاتی بودند که روند منفی به خود گرفته و با کاهش قیمت مواجه شدند.

در راستا همین گزارش و به نقل از سایت LME قیمت کبالت و فولاد تغییر نداشته و ثابت مانده‌اند.

 

فلز

فلز 2

FacebookTwitterGoogle+

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها