تالار

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۴۸ هزار و ۶۴۹ رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۵۶ هزار و ۹۴۹ هزارتن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۱۳ هزار تن بود.

به این ترتیب بیشترین رونق معاملات در گروه محصولات پلیمری، متعلق به پلی پروپیلن ها، پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات و برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم بود.

به گفته کارشناسان بازار پتروشیمی افزایش قیمت دلار تا مرز ۳ هزار و ۹۰۰ تومان در روند معاملات پلیمری ها تاثیر گذار بوده است به طوریکه مصرف کنندگان با اطمینان بیشتر نسبت به کاهش نیافتن قیمت ها اقدام به خرید می کنند.

با این حال در گروه پی وی سی ها، امروز حجم عرضه ها افزایش یافت، گرید ۵۷ پتروشیمی آبادان با عرضه ۵۰۰ تنی به میزان ۹۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۳۴ تومان رقم خورد.

همچنین گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر با حجم ۱۰۰۰ تن به صورت سلف ۱۶۶۰ تن تقاضا داشت،قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۲۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۳۰۸ تومان رقم خورد.

پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر هم به صورت نقدی با حجم یک هزارتن عرضه ۲۲۲۰ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۳۷۶ تومان ثبت شد.

گرید ۶۵ پتروشیمی اروند هم با حجم۲۹۹۲ تن ۶۵۷۸ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین نرخ ۳ هزار و ۳۵۵ تومان مورد معامله قرار گرفت. گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام هم با حجم ۲۴۸۶ به میزان ۶۲۴۸ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا هم ۳ هزا رو ۳۸۱ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات بطری هم امروز حجم بالایی از تقاضاها را به خود اختصاص دادند، به طوری که گرید ۸۲۱  پتروشیمی تندگویان با حجم ۷۰۴ تن و به صورت سلف ۶۳۵۸ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۳۵۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۸۹ تومان رقم خورد.

گرید ۷۸۱ هم با حجم عرضه ۶۶۰ تن به میزان ۲۱۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۷۰۳ تومان بود.

در این روز همچنین پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۰۲ جم، اکریلونیتریل بوتادین استایرن پتروشیمی تبریز، پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰ پتروشیمی شازند، پلی اتیلن های سبک فیلم ۲۱۰۰ و ۱۹۲۲ پتروشیمی لاله و استایرن بوتادین رابر ۱۷۱۲ و ۱۵۰۲ پتروشیمی تخت جمشید وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها