تالار

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۲۵ هزار و ۳۸۴ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه محصولات ۳۱ هزار و ۳۰۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۲ هزار و ۵۶۹ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی منومر وینیل استات، کریستال ملامین، اسیدترفتالیک، دی اتیل هگزانول، اسیداستیک و استایرن منومر از کالاهای مورد توجه در این روز بودند که با رقابت از سوی معامله گران مورد معامله قرار گرفتند.

به این ترتیب منواتیلن گلایکول فرسا شیمی و شازند با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت، اما منواتیلن گلایکول مارون وارد سیستم مچینگ شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن ۱۹۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ و میانگین نرخ خرید آن هم ۲هزار و ۸۶۰ تومان رقم خورد.

دی اتیلن هگزانول این پتروشیمی هم با حجم عرضه ۱۱۰۰ تن به میزان ۱۶۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۳۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۴۴ تومان رقم خورد.

همچنین استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با حجم عرضه ۳ هزارتن به میزان ۳۵۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۳ هزار و ۹۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۹۵۳ تومان رقم خورد، بیشترین قیمت خرید این کالا ۳ هزارو ۹۷۰ تومان بود.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۱۵۰ تن ۱۳۷۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۰۶ تومان و این کالا با نرخ ۴۴۰ تومان مورد معامله قرار گرفت. همچنین اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با حجم عرضه ۸۲۸ تن ۱۲۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۲۷۲ تومان و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۳۴۸ تومان بود.

در همین حال سودکاستیک پتروشیمی اروند، دی اتیلن گلایکول و منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون، اوره صنعتی کرمانشاه و خراسان، آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه و زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها