انتظار خریداران برای اعلام قیمت قیر امروز سبب شد تا حجم معاملات در تالار فرآورده های نفتی کاهش یابد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز در مجموع بیش از ۶۰ هزارتن قیر در تالار فرآورده های نفتی عرضه شد که بیش از ۱۱ هزارتن آن قیر صادراتی بود.

میرجلال سیدجلالی، مدیرعامل شرکت نگین گام پارس با اشاره به اینکه حجم معاملات قیر در هفته جاری کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: افت قیمت نفت در بازارهای جهانی سبب شده تا معامله گران نسبت به کاهش قیمت قیر اطمینان حاصل کنند، از این رو در انتظار هستند تا قیمت های جدید قیر و وکیوم باتوم توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی برای ماه جدید اعلام شود.

وی در ادامه افزود: انتظار خریداران و مصرف کنندگان قیر در بازار سبب شده است تا تقاضا برای خرید قیر و وکیوم باتوم هم کاهش یابد.

مدیر عامل شرکت نگین گام پارس در ادامه اظهار کرد: با کاهش قیمت قیر احتمالا معامله گران بیشتری برای ورود به معاملات راغب شده و در نتیجه رونق بیشتری به معاملات باز خواهد گشت.

به این ترتیب امروز از عرضه ۱۱ هزارتنی قیر صادراتی بیش از ۵ هزارتن آن خریداری شد که با توجه به انتظار معامله گران برای تعیین قیمت قیر و وکیوم در ماه جدید رقم قابل قبولی بود.

امروز قیر۶۰۷۰ پالایش نفت اراک و نفت جی با قیمت ۹۰۸ تومان ، قیر۶۰۷۰ پاسارگاد با نرخ ۹۶۸ تومان و قیر ۶۰۷۰ پالایش نفت شیراز هم با قیمت ۱۰۰۷ تومان عرضه و بخشی از آن توسط معامله گران با قیمت پایه خریداری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها