قیمت پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۰ هزار و ۱۷۹ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۱۴ هزارو ۸۶۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۳ هزار و ۸۴۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه پلی پروپیلن ها همچنان این محصولات با تقاضای بالایی در بورس کالا روبه رو بوده و گریدهای عرضه شده با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰Cنویدزرشیمی با حجم عرضه ۲۱۰ تن به میزان ۱۰۰۱۷تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۱۰۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۱۷ تومان رقم خورد. همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C این مجتمع با ۲۱۰ تن عرضه ۱۷۴۳ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۴ هزار و ۵۱۷ تومان خریداری شد. پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی هم با عرضه ۲۱۰ تنی ۶۰۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۲۰۰ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن فیلم ZH۵۲۵J این مجتمع هم با عرضه ۱۰۰۸ تنی ۵۶۴۹ تومان تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۶۱۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۷۴ تومان بود.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی EPC۴۰Rپتروشیمی شازند هم با حجم عرضه یک هزارتن به میزان ۲۲۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۱۰۶ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۴ هزار و ۳۵۵ تومان خریداری کردند.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰پتروشیمی پلی نار هم با عرضه ۶۰۹ تنی به میزان ۳۸۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۵۷۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۹۳۳ تومان رقم خورد.

عرضه های پلی پروپیلن نساجی C۳۰Sو پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون هم امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

همچنین عرضه پلی اتیلن سنگین بادی BL۳و پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۵۰۱AA پتروشیمی جم با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها