طلاچارت

در این تحلیل نگاهی داریم به سناریوهای احتمالی آبشده طلا و سکه نقدی در این هفته جاری.

تحلیل آبشده طلا

در تایم یک ساعته آبشده طلا مقاومت فعلی ۴۹۸۵۰۰ و حمایت ۴۹۶۵۰۰ است که با توجه به شکل گیری قیمت و رنج بودن در این بازه قیمتی احتمال شکست  صعودی و نزولی وجود دارد و برگشت قیمت از مقاومت های بعدی و حمایت ها انتظار می رود.

سناریوهای احتمالی هفته جاری

حالت اول: چنانچه با شکست صعودی ۴۹۸۵۰۰ روبرو شود احتمال رشد قیمت به دامنه ۵۰۰۰۰۰ و عدم شکست این مقاومت احتمال برگشت مجدد به دامنه ۴۹۸۵۰۰٫

حالت دوم: چنانچه با شکست نزولی ۴۹۶۵۰۰ روبرو شود احتمال کاهش قیمت به دامنه ۴۹۵۰۰۰ - ۴۹۴۰۰۰ - ۴۹۲۰۰۰ وجود دارد.

حالت سوم: چنانچه با شکست صعودی ۵۰۰۰۰۰ روبرو شود احتمال رشد قیمت به دامنه ۵۰۲۰۰۰ - ۵۰۴۰۰۰ وجود دارد و عدم شکست ۵۰۴۰۰۰ احتمال برگشت قیمت و کاهش تا محدوده ۴۹۸۰۰۰ دور از انتظار نخواهد بود.

حالت چهارم: در صورت رویت دامنه قیمتی ۴۹۲۰۰۰ عدم شکست حمایت ۴۹۰۰۰۰ احتمال برگشت قیمت به اهداف ۴۹۴۰۰۰ - ۴۹۶۵۰۰ وجود دارد.

نمودار قیمتی آبشده طلا در تایم ۱ ساعته

تحلیل سکه نقدی

در تایم یک ساعته سکه نقدی نشانه هایی از عرضه شدید بالای ۱۱۹۰۰۰۰ دیده می شود که فعلا توانسته است به دامنه ۱۱۸۰۰۰۰ کاهش پیدا کند. و فعلا زیر مقاومت ۱۱۸۱۰۰۰ و روی حمایت ۱۱۷۷۰۰۰ قرار دارد.

سناریوهای احتمالی که در هفته جاری می تواند ایجاد شود به شرح زیر است:

حالت اول: چنانچه قیمت با شکست نزولی ۱۱۷۸۰۰۰ مواجه شود احتمال کاهش تا دامنه ۱۱۷۰۰۰۰ وجود دارد و سپس در صورت عدم شکست این سطح مجدد می تواند به دامنه ۱۱۸۰۰۰۰ باز گردد.

حالت دوم: چنانچه با شکست نزولی ۱۱۶۸۰۰۰ مواجه شود احتمال کاهش قیمت به دامنه ۱۱۶۵۰۰۰ - ۱۱۶۰۰۰۰ و عدم شکست دامنه قیمتی ۱۱۵۰۰۰۰ احتمال بازگشت به دامنه قیمتی ۱۱۷۰۰۰۰ وجود دارد.

حالت سوم: شکست سطح مقاومتی  ۱۱۸۷۰۰۰ منجر به افزایش قیمت به دامنه مقاومتی ۱۱۹۰۰۰۰ - ۱۱۹۳۰۰۰ - ۱۲۰۰۰۰۰ و عدم شکست مقاومت ۱۲۰۵۰۰۰ احتمال کاهش قیمت به حمایت های ۱۱۸۷۰۰۰ و ۱۱۷۸۰۰۰ وجود دارد.

نمودار قیمت سکه نقدی در تایم یک ساعته

منبع: طلاچارت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها