تالار

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز (دوشنبه) ۱۱ بهمن ماه، عرضه ۲۹ هزار و ۶۲۰ تن انواع محصولات فولادی را تجربه می کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز ۱۰ هزار تن تختالC شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ۱۵ هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان و یک هزار و ۳۲۰ تن سبد میلگرد شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه، ۲ هزار و ۳۰۰ تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و یک هزار تن ورق گرم شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در گروه فولاد عرضه می شود.

همچنین ۵ کیلوگرم شمش طلای زر معدن اختران نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۱۶ هزار و ۷۰۹ تن پلی اتیلن و پلی پروپیلن و ۵۲ هزار و ۱۰۰ تن انواع قیر است.

این گزارش حاکی است، تالار صادراتی شاهد عرضه ۲۹ هزار و ۱۰۰ تن قیر و عایق رطوبتی است.

تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۲ هزار قطعه جوجه یک روزه شرکت های مجتمع کشت و صنعت سبزدشت و نهاده های دامی جاهد است.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه ۴ هزار و ۴۰۰ تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام، ۲۱ هزار تن گندم خوراکی و ۲ هزار تن گندم دوروم  است.

بر اساس این گزارش ۵ هزار و ۳۵۰ تن ذرت دانه ای و ۶ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و ۲۰ هزار و ۹۲۳ تن ذرت دانه ای به صورت گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها