تابلو

تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) ۱۸ بهمن ماه، روز پر باری را تجربه می کنند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در بازار فیزیکی و در تالار محصولات کشاورزی امروز ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ عدد تخم مرغ نطفه دار برای اولین بار از سوی نهاده های دامی جاهد به قیمت هر عدد  ۹ هزار ریال عرضه می شود. در این تالار همچنین ۲۳ هزار تن گندم خوراکی و دورم، ۵۳۰۰ تن شکر سفید وشکر خام به همراه ۲۰۰ تن انواع روغن عرضه می شود. در این تالار همچنین در قالب طرح قیمت تضمینی ۳ هزار و ۲۷۸ تن ذرت به صورت فیزیکی و ۱۵ هزار و ۶۱۶ تن به صورت گواهی سپرده کالایی عرضه می شود.

تالار فرعی بورس کالای ایران نیز طی روز دوشنبه شاهد عرضه از جمله ۱۶ هزار قطعه جوجه یک روزه اجداد گوشتی، ۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه مادر گوشتی و ۱۰ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی است. در این تالار ۲۷۰ تن خوراک دام و ۳۶۵ تن خوراک طیور به همراه ۱۰ تن گوشت منجمد و ۳۷۶۲ تن رب گوجه عرضه می شود. از دیگر کالاهای عرضه شده در این تالار می توان به عرضه ۲۱۰۰ تن ضایعات فلزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در قالب انواع ریل، پیچ و صفحه اتصالی اشاره کرد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز میزبان عرضه ۱۵ هزار و ۸۴۰ تن انواع مواد پلیمری و ۴۰ هزار و ۹۵۰ تن انواع قیراست.

بر اساس این گزارش ۲۲۰ تن سبدمیلگرد فولادی، ۵۰۰ تن شمش هزار پندی آلومینیوم و همچنین ۲۷ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

علاوه براین،۱۸ هزار تن آرد گندم، ۶ هزار و ۲۵۰ تن قیر و عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها