بانک، بیمه

جلسه شورای عالی سیاستگذاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، امروز در محل بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، جلسه هم اندیشی شورای عالی سیاست گذاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۷) با حضور مدیران روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی، بیمه مرکزی و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این جلسه نحوه چگونگی دعوت از مخاطبان برای حضور در نمایشگاه به بحث گذاشته شد و حاضرین به ارائه راهکار به منظور برگزاری هرچه بهتر دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه پرداختند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه فاینکس، تدارک برنامه های هدفمند برای کودکان و نوجوانان برای آشنایی این گروه سنی با فضای سرمایه گذاری بانکی و بیمه ای از مسائل اصلی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته شود تا شرکت های دانش بنیان کارهای خود در زمینه بورس، بانک و بیمه را ارائه داده و از نزدیک با این صنعت ارتباط بگیرند.

یادآور می شود: دهمین دوره نمایشگاه بورس در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فروردین سال آینده برگزار می شود و جلسات شورای عالی سیاستگذاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تا زمان برگزاری این نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

دوره دهم نمایشگاه با دو هدف افزایش آگاهی اجتماعی از صنعت مالی و آشنایی نزدیک اقشار مختلف مردم با خدمات مالی هر یک از بخش های بورس، بانک و بیمه تلاش می‌کند تا شرایط را برای هم افزایی صنفی، افزایش همکاری‌ها و ایجاد فرصت‌های همکاری برای یک سال آتی فراهم آورد.

برنامه‌هایی مانند جلب مشارکت شرکت‌های خارجی و برپایی کارگاه‌های آموزشی توسط آنها، رویداد استارت‌آپ‌ها، رونمایی از چند سامانه جدید آموزش عمومی و تخصصی، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، برپایی کارگاه‌های آموزش و فرهنگسازی، غرفه کودک و نوجوان، تقویت اجرای مسابقه جذاب بورس کاپ، تقدیر از نهادهای مالی فعال و شفاف، بخش آثار تجسمی مرتبط با بازار سرمایه، حمایت از صندوق‌های نیکوکاری، افکارسنجی و ارائه محصولات واقعیت افزوده از اهم برنامه‌های فاینکس ۲۰۱۷ است.

شرکت های علاقه مند به مشارکت در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶۶ تماس بگیرند.

منبع: سنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها