صنعت

برخورداری از معافیت مالیاتی، سهولت و سرعت پذیرش، معرفی شرکت به آحاد جامعه از مزایای فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط در فرابورس و بورس کالا اعلام کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان گفت: امکان تامین مالی ارزان قیمت از محل فروش سهام و جذب سرمایه گذاران جدید از مزایای عرضه سهام در فرابورس است.

حمیدنیا افزود: با توجه به شرایط سخت دریافت تسهیلات بانکی، فرابورس برای تامین نقدینگی و رونق این واحدها جایگزین مناسبی است.

وی گفت: مهمترین شرط ورود این واحدها به فرابورس داشتن شفافیت مالی و اطلاعاتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی  زنجان در خصوص  پذیرش واحدهای صنعتی  در بورس کالا افزود: این واحدها می توانند برای تسریع در فروش محصولاتشان در بورس کالا حضور یابند.

حمیدنیا برخورداری از معافیت مالیاتی ، سهولت و سرعت پذیرش ، معرفی شرکت به آحاد جامعه از مزایای  فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط  در فرابورس و بورس کالا اعلام کرد

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت تامین منابع مالی و سرمایه گذاری صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی زنجان آمادگی خود را برای حضور در فرابورس و بورس کالا اعلام  کنند.

انتظار می رود سهام بیش از ۵ واحد صنایع کوچک و متوسط  زنجان در فرابورس و محصولات بیش از  ۲۰ واحد صنعتی در بورس کالا عرضه شود.

در حال حاضر بیش از۹۰ درصد از بنگاههای استان زنجان جزو بنگاههای کوچک و متوسط است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما-مرکز زنجان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها