یزدانی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدوین ۴۲ برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک در سال ۹۶ خبر داد و کمک به واحدهای صنعتی جهت پذیرش در فرابورس و بورس کالا، ایجاد صندوق‌های جسورانه و بانک صنایع کوچک را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از ایسنا، مهندس علی یزدانی در آخرین گردهمایی سال‌جاری با اشاره به  ایجاد تحول در ارائه خدمات بهینه به صنعتگران و متقاضیان اظهارکرد: در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور، دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و اشتغال‌زا و افزایش سهم تولید و صادرات  محصولات و خدمات دانش‌بنیان برنامه‌های ویژه وتحولی در این راستا تدوین و جهت اجرا به همه شرکت‌های استانی ابلاغ می‌شود.

وی کمک به واحدهای صنعتی جهت پذیرش در فرابورس و بورس کالا، ایجاد صندوق‌های جسورانه و بانک صنایع کوچک را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

این مسئول افزود: بهبود رقابت‌پذیری SME ها از طریق ارائه خدمات نرم‌افزاری توسعه بازار و همچنین تدوین شناسنامه HSEE در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و ممیزی  ایمنی واحدهای صنعتی در سال آینده به شکل ویژه‌ای دنبال خواهد شد.

یزدانی همچنین از پیگیری تشکیل و راه‌اندازی کارگروه‌های مدیریت بحران، ایمنی و پیشگیری از حوادث با مشارکت واحدهای صنعتی در کلیه شرکت‌های استانی خبر داد و خواستار شناسایی کانون‌های خطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان این گردهمایی ضمن تاکید بر توسعه فراگیر خوشه‌های کسب وکار و ایجاد  و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی از پایش و بررسی این برنامه‌ها در سال ۹۶ خبر داد.

لازم به ذکر است، در این گردهمایی مهمترین اقدامات سازمان درحوزه برنامه‌ریزی، توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی، حمایت از صنایع کوچک و امور حقوقی شرکت‌های استانی توسط معاونان و مدیران مستقل سازمان تشریح شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها