نساجی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالا ۱۹ هزار و ۱۳۶ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری امروز ۲۳ هزار و ۳۲۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۳ هزار و ۳۹۰ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، بازار پلی پروپیلن های نساجی  با رقابت کمتری نسبت به هفته های گذشته روبه رو شد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰Jنویدزرشیمی با حجم عرضه ۵۰۴ تن به میزان ۳۴۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۸۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۷۴ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L جم  با عرضه  ۵۵۰ تن ۱۰۷۸ تن تقاضا داشت، میانگین خرید این کالا ۴ هزار و ۱۲۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰Lنویدزرشیمی هم با عرضه ۱۶۸ تنی به میزان ۷۱۴ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴ هزار و ۲۷۴ تومان توسط معامله گران خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rجم با ۵۵۰ تن عرضه ۷۷۰ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۳ هزار و ۹۱۹ تومان معامله شد. پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با میانگین قیمت ۴ هزار و ۲۶۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی نیز پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویزدرشیمی با ۵۰۴ تن عرضه ۱۹۷۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۹۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۸۴ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی هم با ۱۲۶ تن عرضه ۳۹۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۱۱۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۴۹ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸Rجم با عرضه ۱۱۰ تنی ۴۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۹۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۸۳ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ شازند با عرضه ۲ هزارتنی به میزان ۳۱۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۴۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹۸ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند، پلی اتیلن سبک خطی ۲۲B۰۲ پتروشیمی مهاباد و پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها