شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی بورس کالای ایران، امروز به ۱۲ هزار و ۳۲۷ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» عرضه محصولات ۱۹ هزار و ۵۱۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۹ هزار و ۱۲۵ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمایی، اسید استیک، اورتوزایلین، منو اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات، دی اتیلن گلایکول ، دی اتیلن هگزانول، کریستال ملامین و ایزوبوتانول با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند. مابقی محصولات شیمیایی عرضه شده در این روز با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه با حجم عرضه ۷۰ تنی به میزان ۷۴۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۸۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۱۵۸ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم ۲۰۰ تن عرضه و ۲۲۶۰ تن تقاضا داشت و نهایتا با قیمت ۵ هزار و ۱۵۸ تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم با قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۴۱ تومان معامله شد، منو اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید معامله نشد و منو اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با اندکی رقابت خریداری شد، میانگین نرخ خرید این کالا ۲ هزار و ۷۴۷ تومان بود.

در همین حال اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با ۱۱۰۴ تن عرضه، ۱۱۷۳ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا یک هزار و ۴۶۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم یک هزار و ۴۷۰ تومان بود.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم که به صورت سلف عرضه با حجم ۵۵۰ تن عرضه شده بود ۲۵۴۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۱ تومان رقم خورد.

در گروه محصولات شیمیایی؛ استایرن منومر پتروشیمی پارس، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام، سودکاستیک پتروشیمی آبادان و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شدند.

همچنین در گروه محصولات پلیمری؛ پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی بندرامام، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۴B۰۴UV پتروشیمی لرستان، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی مهر، پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ پلیمر آریاساسول، پلی اتیلن سنگین بادی B پلیمر کرمانشاه و پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۵ پتروشیمی تندگویان وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها