پی وی سی

بررسی قیمت های پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۰ فروردین و ۳ اردیبهشت نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افت قیمت متعلق پی وی سی ها با ۶.۵ درصد نسبت به دو هفته اخیر بوده است. به طوری که گرید ۵۷ و ۷۰ به میزان ۲۴۰ تومان، گرید ۶۰ هم ۲۲۹ تومان و گرید ۶۵ نیز ۲۱۸ تومان نسبت به دو هفته اخیر ارزان شدند.

در رتبه دوم بیشترین افت قیمت پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و بطری به ترتیب با ۲.۹ و ۲.۷ درصد کاهش نسبت به دو هفته اخیر قرار دارند. به طوری  که گریدهای نساجی از ۹۸ تا ۱۰۱ تومان ارزان شدند. گریدهای بطری هم از ۹۹ تا ۱۰۷ تومان نسبت به دو هفته قبل افت قیمت داشتند.

در رتبه سوم بیشترین افت قیمت ها هم در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سنگین فیلم با ۱ درصد کاهش نسبت به دو هفته قبل قرار دارد. به طوری که این کالاها از ۴ هزار و ۷۲ تومان به ۴ هزار و ۲۹ تومان رسیدند.

در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن های سبک فیلم، خطی، پلی اتیلن سنگین بادی، تزریقی و دورانی نیز با افت قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند.

پلی اتیلن های سبک فیلم ۰.۸ درصد،پلی اتیلن سبک خطی وپلی اتیلن سنگین بادی ۰.۹ درصد و پلی اتیلن سنگین تزریقی و دورانی نیز ۰.۷ درصد نسبت به دو هفته گذشته ارزان شدند.

پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز روندی کاهشی داشته و به ترتیب با ۰.۸ درصد و ۰.۳ درصد کاهش نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند.

کمترین افت قیمت ها هم متعلق به پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با ۰.۲ درصد افت نسبت به دو هفته قبل بود، این کالا به ترتیب با ۱۱ و ۱۳ تومان کاهش قیمت روبه رو شدند.

در محاسبه قیمت های پایه محصولات پتروشیمی هم قیمت دلار با افت ۰.۳ درصدی از ۳ هزار و ۷۴۹ تومان به ۳ هزار و ۷۳۸ تومان رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها