سکه و ارز

معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۴ هزار و ۲۱۲ قرارداد و ارزش آن ۵۸۱ میلیارد ریال رسید .

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روزشنبه که نوسانات رو به پایین دلار افزایش یافته بود، سکه در بازار نقدی و آتی با توجه به خوشبینی های موجود برای افزایش بهای اونس در روز دوشنبه به دلار بی اعتنایی کرده و روز مثبتی را به ثبت رساند.

به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۳۱ هزار تومان، افزایش ۰/۱۲ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۷ هزار تومان رشد ۰/۲۵ درصدی را به ثبت رساند. همچنین سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۳۰۷ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت ۰/۲۶ درصدی را تجربه کرد. از طرفی سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله و با افزایش ۰/۱درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۹۱ تومان به ثبت رسید و با رشد قیمت ۰/۰۶درصدی رو به رو شد.

رشد سکه در بازار نقدی

روز شنبه، سکه تمام بهار آزادی ۵ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به قیمت یک میلیون و ۲۲۱ هزار تومان رسید. به گفته فعالان، افزایش بهای اونس در ساعات انتهایی روز جمعه انتظار معامله‌گران برای ادامه افزایش آن در هفته‌جاری را بالاتر برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها