ذرت

شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: مابه التفاوت وجه حاصل از فروش تا قیمت تضمینی کشاورزان دزفولی که در بورس کالا به فروش رسیده بود به حسابشان واریز شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  مشکل مطرح شده از سوی انجمن صنفی کشاورزان استان خوزستان عملیات درخصوص نحوه محاسبه و اختلاف ایجاد شده از بابت قیمت ذرت براساس کیفیت است.

بنابراین شرکت پشتیبانی امور دام برحسب وظیفه و تاکید بر رعایت اصول کیفی و ایجاد تفاوت قیمتی بین ذرت درجه یک و دو بوه و نتیجه منطقی آن نیز ضمن به دنبال داشتن اعتراضات، تحویل کالای استاندارد و مرغوب نظر کیفی در مقایسه با سال قبل بوه است.

شرکت پشتیبانی امور دام با تاکید براین که در صورت هرگونه مغایرت در محاسبه یا پرداخت های انجام شده به کشاورزان خارج از دستورالعمل و جداول و قیمت تضمینی ابلاغ شده مراتب را همراه با مستندات به اداره کل این شرکت در استان خوزستان اعلام می کند، تا از این طریق موضوع پیگیری شود.

در اواخر فرودین ماه گذشته رضا هودگر رئیس اداره تعاون روستایی دزفول به ایرنا گفته بود شرکت پشتیبانی امور دام مطالبات کشاورزان ذرتکار این شهرستان را تاکنون پرداخت نکرده و آنان در انتظار مطالبات خود هستند.

این میزان مطالبات مربوط به سال ۱۳۹۴ و به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال است این درحالیست که مطالبات سال ۹۵ کشاورزان ذرت کار دزفولی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت شده بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها