طلا

شرکت تحقیقاتی آی اچ اس مارکیت در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا سال ۲۰۱۹ میلادی در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار در نوسان خواهد بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از کیتکو نیوز ، کی سی چانگ اقتصاددان برجسته آی اچ اس مارکیت تاکید کرد: گرچه قیمت طلا می تواند در سال ۲۰۱۹ میلادی عملکرد بهتری نسبت به امسال داشته باشد ولی سرمایه گذاران نباید انتظار داشته باشند که طلا مدار و دامنه قیمتی ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ دلاری را بشکند و با افزایش چشمگیری روبرو شود.

وی افزود: به نظر من احتمال افزایش قیمت طلا در سال ۲۰۱۹ میلادی بسیار بیشتر از کاهش قیمت این فلز گرانبها است. به نظر می رسد سرمایه گذاری در قیمت ۱۲۰۰ دلار در هر اونس سرمایه گذاری خوبی برای سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: افزایش فشارهای تورمی مهمترین عاملی است که می تواند قیمت طلا را در سال ۲۰۱۹ میلادی به سطح ۱۳۰۰ دلار در هر اونس برساند. به نظر من نرخ تورم در اقتصاد آمریکا باید به بیش از ۳ درصد برسد تا قیمت طلا با رشد فزاینده و مناسبی روبرو شود.

موسسه آی اچ اس مارکیت افزود: نوسانات شدید در بازارهای مالی و نگرانی نسبت به رشد اقتصادی جهان می تواند عامل مهمی برای تعیین قیمت طلا در ماه های آینده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها