معدن سرب

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل ‌گهر گفت:راه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور با دارا بودن پتانسیل‌های فراوان در بخش معدن و صنایع معدنی، از توسعه این بخش می‌گذرد. 

به گزارش «کالاخبر»، ناصر تقی زاده افزود: توسعه بخش معدن از آن جهت اهمیت دارد که از خاک بدون استفاده، ثروت ایجاد می‌کند در واقع در بخش معدن منابع طبیعی به ارزش افزوده تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: تا کنون حدود ۳۰۰ میلیون تن سنگ آهن در دو شرکت گل‌گهر و چادرملو فرآوری شده است اما صنایع بعدی یعنی فولادسازان و دو شرکت از این سنگ آهن منتفع شدند و امروزه هر چه در شرکت‌های یاد شده اتفاق می‌افتد، مدیون فرآوری ۳۰۰ میلیون تن سنگ آهن است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین حجم اکتشاف معادن در کشور، از سوی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر صورت می‌گیرد، تصریح کرد: آمادگی پذیرش اکتشاف در هر پهنه‌ای که در اختیار ما قرار می‌گیرد را داریم ضمن اینکه میزان حفاری‌های صورت گرفته در زمینه اکتشافات از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از ۲۰ هزار متر بوده است

به گفته ی تقی زاده تا یک ماه آینده پروژه‌های بسیاری از بخش معدن تا تولید محصولات نهایی و زیست محیطی و زیرساخت‌ها توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر احداث شوند و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها