ناصرپور.jpg

سرپرست معاونت توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران از راه اندازی معاملات قراردادهای اختیار معامله زعفران از روز ۱۲ اسفندماه در بورس کالای ایران خبر داد.

علیرضا ناصرپور در گفت و گو با «کالاخبر» عنوان کرد: در حال حاضر زعفران در بورس کالا علاوه بر دادوستد فیزیکی، در بازار قراردادهای آتی و گواهی سپرده کالایی نیز مورد مبادله قرار می گیرد که از روز ۱۲ اسفند ماه معاملات آپشن زعفران نیز راه اندازی می شود.
سرپرست معاونت توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم جهت دادوستد آنلاین زعفران در قراردادهای آپشن بورس کالای ایران فراهم است، معامله گران می توانند با سهولت به ثبت سفارش های خرید و فروش بپردازند.
مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی فشرده معاملات آپشن برای فعالان بازار سرمایه و خارج از بازار سرمایه، اظهار داشت: دوره های آموزشی لازم برای کارگزاران و مشتریان کارگزاری ها در محل بورس کالا و نیز خود شرکت های کارگزاری برگزار شده است. علاوه بر این دوره هایی نیز به صورت عمومی شنبه هر هفته به صورت آنلاین و دوشنبه ها و چهارشنبه ها به صورت حضوری در بورس کالای ایران در حال برگزاری است تا همه فعالان بازار با نحوه کارکرد این ابزار آشنا شوند.
ناصرپور گفت: همچنین برگزاری دوره های آموزشی بورس کالا در استان های خراسان رضوی و نیز خراسان جنوبی با استقبال کشاورزان برگزار شد تا تمام بسترهای لازم برای آشنایی کارگزاران، فعالان بازار سرمایه و کشاورزان و زعفران کاران فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها