پتروشیمی

مجتمع های پتروشیمی با هدف حمایت از تولید داخل و تامین خوراک مورد نیاز صنایع تکمیلی ،آماده فروش اعتباری محصولات خود در بورس کالا هستند به طوریکه با توجه به ثبات نسبی بازار و اهتمام شرکت های پتروشیمی به عقد قرادادهای بلند مدت، شرایط لازم برای عقد قراردادهای بلند مدت کشف پرمیوم در بورس کالا برای بسیاری از محصولات پتروشیمی مهیا شده است.

به گزارش «کالاخبر»، مرضیه طهماسبی رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در گفتگو با نیپنا اظهار کرد: با هدف رونق بیشتر بازار و نیز حمایت از تولید داخل ، بزودی فروش اعتباری محصولات مجتمع های پتروشیمی در راستای تامین نیازهای صنایع تکمیلی محقق خواهد شد و  پتروشیمی ها آماده فروش اعتباری محصولات خود هستند.

وی به مذاکرات مهم و اثر بخش با تشکل ها، انجمن ها و نمایندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی خبر داد و گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی هماهنگی های لازم را با مجتمع های پتروشیمی برای فروش اعتباری محصولات آغاز کرده است و خوشبختانه پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان تامین کننده PET اقدام های مهمی را برای تسهیل خرید صنایع تکمیلی انجام داده است.

طهماسبی افزود: رونق تولید و کاهش خام فروشی به عنوان یک راهبرد مهم در دستور کار فعالیت دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی قرار دارد و تلاش داریم تا با همکاری ستاد تنظیم بازار و همچنین بورس کالای ایران نیازهای تولید کنندگان داخلی را تامین کنیم.

همچنین با توجه به ثبات نسبی بازار و اهتمام شرکت های پتروشیمی به عقد قرادادهای بلند مدت ، شرایط لازم برای عقد قراردادهای بلند مدت کشف پرمیوم در بورس کالا برای بسیاری از محصولات پتروشیمی مهیا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش فروش برخی محصولات پتروشیمی در بورس کالا، نسبت به کاهش کف عرضه ها اقدام شده است و در صورت تداوم آن ، کف عرضه فصل پاییز نیز کاهشی خواهد بود .
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها