فولاد

انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در ۸ ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد ۶.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۷.۱۸۸ میلیون تن رسید.

به گزارش «کالاخبر»، انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود از رشد ۶.۴ درصدی تولید فولاد ایران در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی خبر داد.

تولید فولاد ایران که در ۸ ماه نخست سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۶.۱۵۳ میلیون تن گزارش شده بود در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی به ۱۷.۱۸۸ میلیون تن افزایش یافته است.

رشد بیش از ۶ درصدی تولید فولاد ایران طی سال ۲۰۱۹ در حالی است که دولت آمریکا با خروج از توافق هسته ای تحریم ها بر اقتصاد ایران از جمله تحریم بر صنعت فولاد را بازگردانده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در اوایل ماه می ۲۰۱۹ با صدور یک فرمان اجرایی صنایع فولاد، آهن، مس و آلومینیوم ایران را تحریم کرد. این فرمان که ۸ ماه می صادر شد درآمد صادرات صنایع فلزی ایران را هدف قرار داده است.

تولید فولاد جهان در ۸ ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴.۴ درصدی داشته و به ۱۲۴۰ میلیون تن رسیده است.

بر اساس این گزارش در هشتمین ماه سال جاری میلادی تولید فولاد ایران ۲.۲ میلیون تن بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶.۷ درصدی داشته است. ایران در اوت سال قبل ۲.۰۶۲ میلیون تن فولاد تولید کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها