Screen-Shot-2015-10-27-at-11.33.11-AM.jpg

امروز معاملات پلی پروپیلن ها پس از تعطیلی روز یکشنبه در شرایط آرامی برگزار شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب برخی از گریدها با افزایش اندک تقاضا روبه رو شدند و برخی دیگر نیز روندی معمولی داشتند.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار به میزان یک هزار تن عرضه و ۱۲۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۸۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۸۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی هم به میزان ۱۰۰۸ تن عرضه و ۹۴۵ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال عرضه ۱۴۷ تنی پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C این مجتمع ۴۹۳۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۵۷ تومان رقم خورد.

عرضه ۲۰۲۴ تنی پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون هم ۱۱۲۲ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۸۲ تومان مورد معامله قرار گرفت. با این حال پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ و پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N این مجتمع با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند، به طوری که عرضه ۸۸۰ تنی پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ به میزان ۱۳۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۰۸ تومان و میانگین خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۶ تومان بود.

همچنین عرضه ۶۶۰ تنی پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰Nپتروشیمی مارون هم ۲۲۲۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ین کالا ۴ هزار و ۲۹ تومان و میانگین خرید آن هم ۴ هزار و ۳۲۵ تومان رقم خورد.

به این ترتیب امروز پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی، پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون و تولوئن دی ایزو سیانات (TDI) پتروشیمی کارون وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها