IMG_0721.JPG

بازار پلی پروپیلن ها امروز پس از اعمال قیمت های پایه جدید با تعادل دنبال شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، البته امروز عرضه محدود پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C پتروشیمی نویدزرشیمی سبب شد تا خریداران تقاضایی بیش از عرضه ثبت کنند، عرضه ۱۰۵ تنی این کالا ۹۹۳۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۸تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۲۶۶ تومان رقم خورد.

همچنین عرضه پلی پروپیلن های نساجی Z۳۰S و C۳۰S مارون هم گر چه با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شد، اما بازاری متعادل تر نسبت به گذشته داشتند، به طوری که عرضه ۱۵۶۲ تنی گرید Z۳۰S با ۱۷۸۲ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۸۹ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۹۰ تومان رقم خورد.

عرضه ۷۷۰ تنی C۳۰S هم امروز ۱۰۷۸ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت پایه ۳ هزار ۲۸۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال امروز پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی به میزان ۳۷۵ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۸۹ تومان فروخته شد. پلی اتیلن سنگین بادی BL۳پلیمر کرمانشاه نیز با قیمت پایه ۳ هزار و ۶۷۸ تومان و با حجم ۲۱۶ تومان معامله شد.

امروز پتروشیمی مهاباد نیز اولین عرضه پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۴۰۲ خود با حجم ۴۸۰ تن را در بورس کالا انجام داد، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۶۹۰ تومان عرضه شده بود که به میزان ۲۴ تن توسط کارگزاران خریدرای شد.

پلی پروپیلن نساجی  SF۰۶۰وپلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پلی نار هم امروز وارد سیستم مچینگ شدند. آمونیاک مایع پتروشیمی خراسان و اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم با استقبال اندک خریداران روبه رو شدند.

امروز همچنین عرضه ۱۵۰۰ تنی وکیوم باتوم پالایش نفت شیراز هم به همین میزان تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴۹۲ تومان مورد معامله قرا گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها