• ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
  • کد خبر: 40479
بورس

بیشتر شاخص‌های مهم بورسی جهان ریزشی شدند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از آسوشیتدپرس، در وال استریت، بیشتر شاخص‌ها نزولی بودند تا جایی که دو شاخص از سه شاخص اصلی بورسی در سطح پایین تری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۴۵ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۴ هزار و ۲۲۱.۹۹ واحد بسته شد.

شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۰.۰۲ درصد کاهش تا سطح ۲۹۳۰.۳۲ واحدی پایین رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با صعود ۰.۷۸ درصدی در سطح ۹۱۹۲.۳۴ واحدی بسته شد.

بورس‌های اروپایی

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۰۶ درصد صعود نسبت به روز قبل و در سطح ۵۹۳۹.۷۳ واحد بسته شد.  شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با افت ۰.۷۳ درصدی و ایستادن در سطح  ۱۰ هزار و ۸۲۴.۹۹ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با ریزش ۱.۳۱ درصدی در سطح ۴۴۹۰.۲۲ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۱.۶۳ درصد پایین رفت و به ۶۶۷۲.۲۰ واحد رسید.

بورس‌های آسیایی

در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد بدی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با افت ۰.۱۲ درصدی تا سطح ۲۰ هزار و ۳۶۶.۴۸  واحدی پایین رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۱.۶۲ درصد پایین رفت و در سطح ۲۴ هزار و ۱۹۶.۰۲ واحد بسته شد.  در چین شاخص "شانگهای  کامپوزیت" افت ۰.۱۴ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۳۹۵۳.۲۴  واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۱.۰۷ درصد ریزش و ایستادن در سطح ۵۴۰۳ واحدی به کار خود خاتمه داد.  در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن نزولی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها