• ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر: 41218
بورس

شاخص‌های مهم بورسی جهانی با صعودی محسوس بسته شدند.

به گزارش «کالاخبر»به نقل از بلومبرگ،در وال استریت، همه شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که هر سه شاخص اصلی بورسی در سطح بالا تری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۳.۱۵ درصد افزایش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۷ هزار و ۱۱۰.۹۸ واحد بسته شد.

شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۲.۶۲ درصد صعود تا سطح ۳۱۹۳.۹۳ واحدی پایین رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با افزایش۲.۰۶ درصدی در سطح ۹۸۱۴.۰۸ واحدی بسته شد.

 در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۲.۲۵درصد افزایش نسبت به روز قبل و در سطح ۶۴۸۴.۳۰ واحد بسته شد.  شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با صعود۳.۳۶ درصدی و ایستادن در سطح  ۱۲ هزار و ۸۴۷.۶۸ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با صعود۳.۷۱ درصدی در سطح ۵۱۹۷.۷۹ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۴.۰۴درصد بالا رفت و به ۷۸۷۲.۶۰ واحد رسید.

در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد خوبی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با افزایش ۱.۱۴ درصدی تا سطح ۲۳ هزار و ۱۲۹.۸۹  واحدی بالا رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۰.۱۶ درصد بالا رفت و در سطح ۲۴ هزار و ۸۰۸.۵۷ واحد بسته شد.  در چین شاخص "شانگهای  کامپوزیت" صعود ۰.۵۶ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۴۰۲۳.۵۲  واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۱۲ درصد افزایش و ایستادن در سطح ۵۹۹۸.۷۲ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن صعودی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها