محصولات کشاورزی

مدیر بورس منطقه‌ای همدان از تلاش برای پذیرش محصولات کشاورزی استان همدان در بورس کالا خبر داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سایت خبری بازار، علی اسکندری ظهر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی برای آموزش بازار سرمایه به فعالان اقتصادی استان همدان با اشاره به فعالیت عملکرد تالار بورس همدان در سال گذشته عنوان کرد: طی سال گذشته تالار بورس استان همدان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی همدان همایش تأمین مالی را برگزار کرد که ۱۶ شرکت مهم استان همدان در این همایش حضور داشتند.

اسکندری گفت: ارائه مباحث آموزشی و آشنا ساختن شرکت های استان همدان با مزایای بازار بورس و سرمایه در برگزاری این همایش ها مدنظر بوده است.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته از شرکت های بتن بریس و فولاد ویان نیز چندین بازدید صورت گرفت، افزود: همکاری تالار بورس استان همدان با اتاق بازرگانی همدان در سال گذشته و معرفی مزایای بورس برای کارکنان آن از دیگر اقدامات بورس همدان بوده است.

اسکندری بیان کرد: سال گذشته تلاش شد تا پذیرش محصولات کشاورزی استان همدان در بورس کالا برای محصولات سیر و سیب زمینی صورت گیرد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت:  عسل و بذر سیب زمینی و گردوی استان همدان در کشور جایگاه خاصی قرار دارد و اگر وارد بازار بورس شود باعث سودآوری برای کشاورز شده و دست دلالان این محصولات را کوتاه می‌کند

وی گفت: انجام چندین بازدید  از گروه صنایع غذایی سحر، معرفی کارخانه مذکور و نحوه تأمین مواد اولیه و تولید محصولات از دیگر اقدامات در سال گذشته بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها