• ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
  • کد خبر: 42983
قاره سبز

آمار معاملات بورس در اروپا نشان می‌دهد که بیش از ۹۰ درصد بورس‌ها در قاره سبز با افت مواجه شده‌اند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایبِنا، در بازار آمریکا بیشتر شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که دو شاخص از سه شاخص اصلی بورسی در سطح بالاتری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۰۹ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۷ هزار و ۸۲۰.۹۵ واحد بسته شد.

براساس گزارش بلومبرگ، شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۰.۲۸ درصد افزایش تا سطح ۳۳۹۱.۴۶ واحدی بالا رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با ۰.۵۵ درصد صعود در سطح ۱۱ هزار و ۱۹۰.۷۲ واحدی بسته شد.

ریزش بورس های لندن، آلمان، پاریس و مادرید

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۸۳ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۶۰۷۶.۶۲  واحد بسته شد.   شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با ریزش ۰.۳ درصدی و ایستادن در سطح  ۱۲ هزار و ۸۸۱.۷۶ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با افت ۰.۶۸ درصدی در سطح ۴۹۳۸.۰۶ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۰.۶۶ درصد پایین رفت و به ۷۰۴۳.۵۰ واحد رسید.

رشد بورس استرالیا

در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد متفاوتی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با افت ۰.۲ درصدی تا سطح ۲۳ هزار و ۵۱.۰۸ واحدی پایین رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۰.۰۸ درصد بالا رفت و در سطح ۲۵ هزار و ۳۶۷.۸۷  واحد بسته شد. در چین شاخص "شانگهای  کامپوزیت" افت ۰.۰۵ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۴۸۱۲.۷۶ واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۷۷ درصد افزایش و ایستادن در سطح ۶۱۲۳.۳۶ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن صعودی  بود.

نفت

در بازار طلای سیاه روند قیمت‌ها صعودی بود. هر بشکه نفت "وست تگزاس اینتر مدیت" با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۴۲.۸۳ دلار رسید و نفت خام برنت دریای شمال با افزایش ۰.۴۹ درصدی به ازای ۴۵.۴۰ دلار در هر بشکه مبادله شد.

طلا و نقره

همچنین در بازار فلزات گران‌بها، بهای هر اونس طلا با جهش ۵.۱۱ درصدی نسبت به روز قبل در سطح ۲۰۰۵.۶۰ دلار معامله شد. هر اونس نقره با صعود ۳.۴۸ درصدی به ازای ۲۸.۲۹ دلار مبادله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها