بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۷ شهریور ماه، ۶۳۷ هزار و ۵۹۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۷ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۹۳ هزار و ۳۱۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۰ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۵۶ هزار و ۲۵۶ تن فولاد، ۶ هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۱۴۰ تن مس، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۲۵ هزار و ۳۹۰ تن شمش روی، یک هزار و ۵۰۰ تن کک و ۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۳۷ هزار و ۲۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۲۶ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۷۲ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱۰ هزار و ۶۰۱ تن قیر، ۶۸ هزار و ۶۹۴ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۲۲۹ تن مواد شیمیایی، ۴۳ هزار و ۹۹۰ تن لوب کات، یک هزار و ۷۰۵ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۳۰۱ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون و ۵ هزار و ۵۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۶ هزار و ۵۱۰ تن انواع کالا و یک قطعه زمین با کاربری اداری، تجاری و مسکونی واقع در شهرستان بندرعباس هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها