مراسم راه اندازی معاملات گواهی سپرده کشمش

علیرضا نعمتی نماینده رسمی انبار کشمش سبز پرهیزکار در مراسم راه اندازی معاملات گواهی سپرده کشمش سبز قلمی در بورس کالای ایران گفت: پس از یکسال پیگیری، معاملات کشمش در بورس کالای ایران به شکل گواهی سپرده کالایی آغاز شد که با سطح تولید نزدیک به ۲۰ هزار تن در سال، امکان عرضه این محصول در سطح ملی و بین المللی فراهم شده است.

به گزارش «کالاخبر»؛ وی عنوان کرد: ورود کشمش به بورس کالا، به جذب سرمایه های جدید به حوزه کشاورزی و رشد تولید می انجامد که محصول از حالت سنتی و فله فروش به سمت فروش با شیوه های مدرن می رود که این امر در بسته بندی و برندیگ نیز اثر ویژه ای خواهد داشت. 
نعمتی در پایان گفت: همان طور که از زعفران به عنوان طلای سرخ یاد می شود، کشمش نیز نگین سبزی در تولیدات کشاورزی ایران است که می تواند به کمک بورس کالای ایران به جایگاه واقعی خود برسد. 
همچنین در ادامه این مراسم حمیده صادقی مدیر شعبه کارگزاری سهم آشنا در خراسان رضوی خطاب به فعالان بازار کشمش شهرستان خلیل آباد گفت: در معاملات گواهی سپرده کشمش، فعالان بازار و کشاورزان به سادگی می توانند به صورت تمام الکترونیک برای دریافت کد بورسی اقدام کرده و معاملات خود را انجام دهند. این فرآیند در ۲۴ ساعت انجام می شود و به زودی کارگاه های آموزشی زیادی نیز در این حوزه برای کشاورزان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها