• ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
  • کد خبر: 44640
شمش طلا

در حالی که در آستانه پایان ضرب الاجل تعیین شده برای توافق بر سر بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا سرمایه گذاران بازار طلا محتاط تر شده اند و این مسئله سبب کاهش جذابیت خرید فلز زرد شده است، قیمت فلز زرد روز سه شنبه شاهد کاهش بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد افت به ۱۹۰۲ دلار و ۸۶ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۴۳ درصد کاهش به ۱۹۰۳ دلار و ۵۰ سنت رسید.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا همچنان در تلاش برای کاهش اختلافات خود در مورد بسته محرک مالی جدید هستند. به گفته سخنگوی پلوسی، وی امیدوار است تا پایان روز سه شنبه مشخص شود که آیا بسته محرک مالی جدید می تواند قبل از انتخابات سوم نوامبر به تصویب برسد یا نه.

ریچارد کلاریدا، معاون فدرال رزرو دیروز گفت، اقتصاد آمریکا پس از تحمل ضربه ای سخت از همه گیری کرونا به شکل قوی تری در حال ترمیم است، اما ممکن است رسیدن اقتصاد این کشور به سطح قبل از بحران یک سال طول بکشد و بازسازی بازار کار حتی زمانی بیش از یک سال را نیاز داشته باشد.

دیوید فراست، مذاکره کننده ارشد انگلیس در مذاکرات برگزیت گفته، این کشور هیچ دلیلی نمی بیند که مذاکرات تجاری با اتحادیه اروپا را ادامه دهد مگر آنکه تغییراتی بنیادی در رویکرد بروکسل رخ دهد. این اظهارات خوش بینی های اولیه در مورد احتمال از سرگیری مذاکرات را خنثی کرده است.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا گفته این بانک سیاست تسهیل گرانه خود در واکنش به بحران فعلی کرونا را ادامه خواهد داد.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای جهانی امروز نسبتا ثابت بود، در حالی که ارزش سهام در بازارهای بورس آسیا افت را تجربه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها