• ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
  • کد خبر: 45325
پتروشیمی

درآمد خالص شرکت میتسوئی کمیکالز ژاپن در پی کاهش تولید در بازه زمانی آوریل تا سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی با کاهش روبه‌رو شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت میتسوئی کمیکالز ژاپن اعلام کرد که درآمد خالص این شرکت در محدوده زمانی آوریل تا سپتامبر سال جاری میلادی به‌ دنبال کاهش تولید در پی کاهش تقاضا به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ (کرونا) کاهش یافته است.

فروش این شرکت در سه ماه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی ۵۳۷ هزار تن بوده است، در حالی که این رقم در مقایسه با تولید ۶۷۸ هزار و ۷۰۰ تنی سه ماه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۰.۹ درصد افت نشان می‌دهد.

درآمد خالص میتسوئی کمیکالز در سه ماه سوم امسال با۵۲.۹ درصد افت نسبت به دوره مشابه پارسال به ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید، در حالی که این رقم در سه ماه سوم سال گذشته میلادی ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود.

همه بخش‌های تجاری این شرکت ژاپنی در دوره مورد بررسی نسبت به مدت مشابه پارسال فروش کمتری داشته‌اند و به‌دلیل افت تولید نفتا و دیگر مواد اولیه و قیمت سوخت، با کاهش قیمت فروش روبه‌رو بوده‌اند.

نرخ عملیاتی نفتا کراکر به‌دلیل کاهش تقاضا برای محصولات پایین دستی که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت، نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل کمتر بود.

تولید پلی پروپیلن (PP) این شرکت نیز تحت تأثیر کاهش تقاضا برای محصولات مورد نیاز صنایع خودروسازی قرار گرفت.

میتسوئی کمیکالز ژاپن در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز زمان پایان این ویروس همه‌گیر مشخص نیست و پیش‌بینی تاثیر آن روی عملکرد آینده این گروه دشوار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها