کنسانتره

میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ در ۷ ماهه امسال، با افزایش ۴ درصدی، از مرز ۲۸ میلیون تن گذشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، ۹ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۲۸ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۰۵ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۴۵۷ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۹ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۹۵۵ تن، «چادرملو» ۶ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۶۷۹ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۳۳۲ تن، «گهر زمین» ۲ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۵۵۷ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۱۷۰ تن، «توسعه فراگیر سناباد» یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۵۳۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۷۴ تن، «صبانور» ۸۵۰ هزار و ۶۹۰ تن و «جلال آباد» ۲۴۷ هزار و ۲۱۶ تن کنسانتره تولید کردند.

افزایش ۸.۵ درصدی تولید کنسانتره در مهر

میزان تولید کنسانتره در مهر، ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۱۵ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۳۵۵ تن)، ۸.۵ درصد افزایش یافت.

طی ۷ ماهه امسال، شرکت های بزرگ ۱۰ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۲۶ تن کنسانتره به شرکت ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۱ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۶۸۲ تن)، ۱۱ درصد کاهش نشان می دهد.

میزان ارسال کنسانتره در مهر نیز یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۶۴۳ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۰۲ تن)، حاکی از کاهش ۹ درصدی است.

کاهش ۴۵ درصدی تولید دانه بندی

شرکت های بزرگ، طی ۷ ماهه امسال، ۷۶۶ هزار و ۴۸۱ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۵۹ تن)، ۴۵ درصد کاهش نشان می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها