گواهی سپرده

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران معامله گران شاهد دادوستد دو میلیون و ۵۸۱ هزار و ۹۳۳ گواهی سپرده کالایی بر پایه دارایی های سکه طلا، زعفران نگین و پوشال، پسته فندقی و بادامی، زیره سبز و کشمش سبز قلمی بودند که ارزش بیش از ۱۱۷۵ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریالی را در پی داشت.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته ای که گذشت، ۷۸۷ هزار و ۲۰۰ گواهی سپرده سکه طلا در نماد معاملاتی ۴ خزانه بانکی معامله شد و ارزش ۹۲۰ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریالی برای این دارایی پایه به ثبت رسید.

یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۸ گواهی سپرده زعفران نگین نیز به ارزش بیش از ۲۲۵ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال دادوستد شد. معامله گران ۲۵ هزار و ۹۴۷ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز به ارزش بیش از دو میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال خرید و فروش کردند.

۱۷ هزار و ۴۱۴ گواهی سپرده پسته فندقی و بادامی به ارزشی نزدیک به ۲۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت. ارزش معامله ۱۳۶۷ گواهی سپرده زیره سبز در نماد معاملاتی سه انبار پذیرفته شده بورسی به رقم ۶۴۷ میلیون و ۵۹۸ هزار ریال رسید.

طی هفته گذشته ۹۹۷ گواهی سپرده کشمش سبز قلمی در نماد انبار خلیل آباد خراسان رضوی معامله شد و ارزش بیش از ۳۴۲ میلیون و ۱۲۶ هزار ریالی را در پی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها