گواهی سپرده کالایی

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران تعداد دو میلیون و ۲۷۶ هزار و ۱۵۱ گواهی سپرده کالایی به ارزشی بیش از ۱۱۶۴ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال دادوستد شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته ای که گذشت گواهی سپرده سکه طلا با معامله ۹۰۳ هزار و ۴۰۰ ورقه بهادار مبتنی بر کالا صدرنشین بازار از نظر ارزش معاملات شد؛ به طوری که معامله گران در ۴ نماد خزانه بانکی ارزشی بالغ بر ۹۹۳ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال را رقم زدند.

در ۷ سررسید فعال گواهی سپرده زعفران نگین نیز یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۲۵۸ ورقه بهادار مبتنی بر کالا مورد معامله قرار گرفت تا جایگاه دوم پرگردش ترین دارایی پایه به نگین طلای سرخ اختصاص یابد. به طوری که ارزش معاملات در ۷ سررسید فعال دارایی پایه مذکور به رقمی نزدیک به ۱۱۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال رسید.

ارزش دادوستد ۴۰ هزار و ۸۵۷ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز به رقمی حدود ۳.۴ میلیارد ریال رسید.

در جریان این معاملات ۱۵۵۶ گواهی سپرده پسته فندقی و بادامی نیز به ارزشی بیش از دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

۳۶۰۶ گواهی سپرده کشمش سبز قلمی در بازار معامله شد و ارزش ۱.۶ میلیارد ریالی را در پی داشت. معامله گران در تنها نماد فعال گواهی سپرده رطب مضافتی تعداد ۳۶۹۰ گواهی سپرده رطب مضافتی را به ارزشی بیش از ۸۶۰ میلیون ریال خرید و فروش کردند.

در پایان این گزارش می افزاید، حجم معاملات گواهی سپرده زیره سبز در ۳ نماد معاملاتی فعال به ۷۸۴ ورقه بهادار مبتنی بر کالا رسید و ارزشی بیش از ۳۸۷ میلیون ریال برای این دارایی پایه رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها