زعفران و سکه

در جریان معاملات آخرین هفته بهمن ماه ۱۳۹۹ معامله گران در بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران تعداد دو میلیون و ۸۴۳ هزار و ۵۹۳ گواهی سپرده کالایی را به ارزشی بیش از ۱۶۶۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال دست به دست کردند تا رشد ۲۳ درصدی حجم معاملات به ثبت برسد؛ هفته گذشته بیشترین حجم معاملات به گواهی سپرده زعفران نگین و بیشترین ارزش معاملات به گواهی سپرده سکه طلا اختصاص داشت.

به گزارش «کالاخبر»؛ در جریان معاملات هفته ای که گذشت، بیشترین حجم معاملات به گواهی سپرده زعفران نگین و بیشترین ارزش معاملات به گواهی سپرده سکه طلا اختصاص داشت. به طوری که سکه طلا با دادوستد یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۳۰۰ گواهی سپرده کالایی و به ارزشی بالغ بر ۱۴۴۱ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال صدرنشین بازار شد.

یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۵۶۱ گواهی سپرده زعفران نگین نیز به ارزشی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال در حالی مورد معامله قرار گرفت که این دارایی پایه پرحجم ترین معاملات را به خود اختصاص داد.

۱۷ هزار و ۶۳۵ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز در حالی خرید و فروش شد که ارزش تقریبی ۱.۵ میلیارد ریالی برای آن به ثبت رسید.

معامله گران تعداد ۱۳ هزار و ۳۰۹ گواهی سپرده پسته فندقی و بادامی را نیز در ۴ نماد انبار بورسی خرید و فروش کردند و ارزشی بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال را رقم زدند.

معامله ۴۱۸ گواهی سپرده رطب مضافتی در تنها نماد فعال بازار نیز ارزشی حدود ۸۴ میلیون ریال را در پی داشت.

در این هفته ۲۲ گواهی سپرده کشمش سبز قلمی نیز در بازار مورد معامله قرار گرفت که ارزشی بیش از ۱۵ میلیون ریال برای این دارایی پایه رقم خورد.

همچنین ۳۳۴۸ گواهی سپرده زیره سبز نیز به ارزشی بیش از یک میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال خرید و فروش شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها