پتروشیمی

شرکت‌های لایندل‌ بازل و سینوپک طرح مشترک خود برای تولید پروپیلن اکساید و استایرن مونومر در چین را تا پایان سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی می‌کنند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت‌های لایندل‌بازل و سینوپک انتظار دارند واحد پروپیلن اکساید (PO) / مونومر استایرن (SM) مشترک خود را در ژینهای واقع در شهر نینگبو استان ژین‌جیانگ (سین کیانگ) چین تا پایان سال جاری میلادی راه‌اندازی کنند.

پیش‌بینی می‌شود این طرح سالانه ۲۷۵ هزار تن پروپیلن اکساید و ۶۰۰ هزار تن مونومر استایرن تولید کند.

لایندل‌بازل به‌تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح یادشده از طریق سرمایه‌گذاری مشترک جدید خود با سینوپک به نام شرکت نینگبو زدآرسی‌سی لایندل‌بازل نیو مَتریال (Ningbo ZRCC LyondellBasell New Material Co) اداره می‌شود.

لایندل‌بازل و سینوپک برای نهایی کردن سرمایه گذاری مشترک جدید خود توافقنامه ای امضا کردند، اما اجرایی شدن این قرارداد هنوز منتظر تصویب نهادهای قانونی است.

لایندل‌بازل انتظار دارد در سه ماه نخست امسال سهام خود را به سرمایه‌گذاری مشترک جدید اختصاص دهد.

تورکل رانمن، معاون مدیرعامل لایندل‌بازل در امور واسطه‌ها، مشتقات و پالایش گفت: همگام با رشد اقتصادی در چین، تقاضا برای پروپیلن اکسید و مونومر استایرن هم افزایش می‌یابد.

وی افزود: ما از توسعه روابط با سینوپک از طریق این سرمایه‌گذاری مشترکمان با هدف ارائه خدمات بهتر به بازار داخلی چین خرسندیم.

محصولات تولید شده توسط کارخانه سرمایه‌گذاری مشترک یادشده که از فناوری پروپیلن اکساید (PO) / مونومر استایرن (SM) لایندل‌بازل استفاده می‌کند، ازسوی هر دو شریک به‌طور برابر به بازار عرضه می‌شود.

پروپیلن اکساید (PO) و مونومر استایرن (SM) از محصولات اصلی لایندل‌بازل هستند و در انواع صنایع از جمله بسته‌بندی، ساخت‌وساز، لوازم خانگی و حمل‌ونقل استفاده می‌شوند.

بر اساس داده های آی‌سی‌آی‌اس، این کارخانه سالانه ۲۸۵ هزار تن پروپیلن اکساید و ۶۲۰ هزار تن مونومر استایرن تولید می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها