زعفران

در شرایطی که هفته گذشته معامله ۴۶ تن و ۴۷۰ کیلوگرم زعفران در بورس کالا به ثبت رسید امروز نیز فعالان تالار کشاورزی شاهد معامله یک تن و ۴۴۶ کیلوگرم زعفران بودند.

به گزارش «کالاخبر»، آمار معاملات نشان می دهد که امروز یک تن و ۲۱۰ کیلوگرم سبد زعفران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در تالار کشاورزی بورس کالا معامله شد. همچنین ۲۰۰ کیلوگرم زعفران رشته ای بریده ممتاز (سرگل)، ۴۰ کیلوگرم زعفران رشته ای درجه ۱ (پوشال معمولی) و همینطور ۶ کیلوگرم زعفران رشته ای بریده ممتاز (نگین) از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این تالار عرضه و مورد معامله قرار گرفت. ارزش این معاملات در مجموع ۱۲۷ میلیارد و ۹۲۵ میلیون و ۵۳۱ هزار ریال ثبت شد.

گفتنی است، شنبه هفته گذشته ۱۶ اسفند ماه نیز ۴۶ تن و ۴۷۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۴ هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال در تالار کشاورزی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفته بود.

لازم به ذکر است، علاوه بر معاملات فیزیکی، سررسید جدید قرارداد آتی زعفران پوشال در بورس کالا برای تحویل شهریور ۱۴۰۰ از فردا دوشنبه ۲۵ اسفند ماه راه اندازی می شود و این قرارداد تا ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها