سکه-طلا.jpg

مدیریت توسعه بازار فیزیکی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از مهلت خروج یا انتقال سکه طلای موجود در خزانه بانک صادرات در نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی با سررسید اسفند ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ در این اطلاعیه آمده است نماد گواهی سپرده کالایی سکه طلای خزانه بانک صادرات با سررسید اسفند ماه ۱۳۹۹، در پایان جلسه معاملاتی چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۹ متوقف شده و گواهی مذکور قابلیت معامله در بورس را ندارد.

براساس اطلاعیه منتشره و مطابق ماده ۵۱ دستورالعمل پذیرش انبار و صدور، معامله و تسویه گواهی سپرده کالایی مهلت زمانی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به دارندگان گواهی سپرده کالایی با تاریخ سررسید مزبور داده شده تا با مراجعه به خزانه و پرداخت هزینه های انبارداری، نسبت به تحویل کالای خود اقدام کرده یا از طریق کارگزار ناظر، فرآیند مربوط به انتقال مالکیت گواهی سپرده کالایی از نماد با سررسید قدیم به نماد با سررسید جدید را انجام دهند.

بنابر اطلاعیه مذکور، در صورت عدم اقدام دارنده گواهی سپرده کالایی یا نماینده قانونی وی پس از مهلت مذکور، بانک خروج نهایی کالا را ثبت کرده و متعاقبا تضامین تودیع شده توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی آزاد و به بانک مسترد می شود.

گفتنی است، اطلاعات نمادها و معاملات گواهی سپرده کالایی در سایت www.tsetmc.com در قسمت بورس کالا و سربرگ گواهی سپرده کالایی قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها