هیدروژن زدایی

شرکت مهندسی سامسونگ کره جنوبی برنده مناقصه قرارداد ۶۵۳ میلیون دلاری اجرای طرح ساخت کارخانه بزرگ هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت مهندسی سامسونگ کره جنوبی از موفقیت در کسب قرارداد ۶۵۳ میلیون دلاری اجرای طرح ساخت یک کارخانه بزرگ هیدروژن‌زدایی از پروپان برای شرکت پتروشیمی ادونسد عربستان خبر داد.

براساس آمارها و تحلیل‌های موسسه پلتس، طرح هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان ظرفیت تولید سالانه ۸۴۳ هزار تن پروپیلن را خواهد داشت که معادل ظرفیت فرآوری سالانه حدود یک میلیون تن پروپان با ظرفیت بهره‌گیری ۱۰۰ درصد است و این طرح به بزرگترین کارخانه هیدروژن‌زدایی از پروپان در جهان تبدیل می‌شود.

شرکت مهندسی سامسونگ همچنین در پروژه‌ای که قرار است سال ۲۰۲۴ در شهر صنعتی جبیل واقع در ۱۰۰ کیلومتری شمال شهر دمام تکمیل شود، خدمات تاسیساتی و تسهیلاتی خارج از سایت نیز ارائه می‌دهد.

قرارداد ساخت چهارمین کارخانه هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان سعودی در تاریخ ۱۳ مارس امسال امضا شد.

طبق گزارش تحلیلی موسسه پلتس، هم‌اکنون سه کارخانه در عربستان حدود ۱.۶ میلیون تن در سال مواد اولیه پروپان مصرف می‌کنند.

تاسیسات شرکت ملی صنایع پتروشیمی عربستان در ینبع واقع در دریای سرخ با ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ هزار تن پروپیلن، کارخانه‌ای با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن متعلق به شرکت پتروشیمی ادونسد عربستان و یک کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار تن متعلق به شرکت الواحه در امتداد سواحل خلیج فارس از کارخانه‌های هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها