کشمش

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای مهلت خروج کالای موجود در انبار کشمش خلیل آباد مربوط به نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی کشمش سبز را اعلام کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ در این اطلاعیه آمده است: نماد معاملاتی گواهی سپرده کشمش سبز انبار خلیل آباد در پایان جلسه معاملاتی سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ متوقف شده و گواهی مزبور قابلیت معامله در بورس را ندارد. لذا مطابق ماده ۵۱ دستورالعمل پذیرش انبار و صدور، معامله و تسویه گواهی سپرده کالایی، دارندگان گواهی سپرده کالایی کشمش سبز انبار خلیل آباد، تا روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری مهلت دارند تا با مراجعه به انبار و پرداخت هزینه های انبارداری، نسبت به تحویل کالا اقدام نمایند.

در صورت عدم مراجعه دارنده گواهی سپرده کالایی یا نماینده قانونی وی به انبار پس از مهلت مذکور، انباردار خروج نهایی کالا را ثبت نموده و متعاقبا تضامین تودیع شده توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی آزاد و به انباردار مسترد می گردد.

در پایان این گزارش می افزاید، اطلاعات نمادها و معاملات گواهی سپرده کالایی در سایت www.tsetmc.com در قسمت بورس کالا و سربرگ های گواهی سپرده کالایی قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها