کنسانتره+گندله

میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ طی ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، بیش از ۴ درصد افزایش یافت و به بیش از ۲۱ میلیون تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان مرداد ۱۴۰۰، حدود ۲۱ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۲۹۰ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۹۹، حدود ۲۰ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۳۱۸ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۷ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۳۹ تن، «چادرملو» ۵ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۶۷۹ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۷۷ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۵۱۱ تن، «مرکزی» یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۱۶۴ تن، «توسعه فراگیر سناباد» ۸۹۱ هزار و ۹۸۹ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۹۳۲ هزار و ۴۸۱ تن، «صبانور» ۴۹۲ هزار و ۵۲۶ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۴۵۶ هزار و ۴۰۰ تن و «جلال آباد» ۲۰۵ هزار و ۸۲۴ تن کنسانتره آهن تولید کردند.

طی ۵ ماهه نخست امسال، شرکت های بزرگ ۶ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۶۶۲ تن کنسانتره به شرکت ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۷ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۶۴ تن)، حدود ۸ درصد کاهش نشان می دهد.

میزان تولید کنسانتره آهن در ماه مرداد، ۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶۶ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۴ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۵۸ تن)، ۴ درصد کاهش یافت.

افزایش یک درصدی تولید دانه بندی و افزایش ۴۹ درصدی ارسال طی ۵ ماهه

شرکت های بزرگ، از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، ۵۴۳ هزار و ۸۱۹ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۵۳۷ هزار و ۶۹۷ تن)، یک درصد افزایش نشان می دهد. ارسال سنگ آهن دانه بندی نیز با ۴۹ درصد افزایش از ۷۷۹ هزار و ۶۰۰ تن ۵ ماهه سال ۹۹ به یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۰۲ تن ۵ ماهه امسال افزایش یافت.

افزایش تولید و ارسال دانه بندی در مرداد

میزان تولید و ارسال دانه بندی در ماه مرداد ۱۴۰۰ نیز به ترتیب، «۱۶۵ هزار و ۶۲۱ تن» و «۲۲۵ هزار و ۶۰۶ تن» بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۱۳۵ هزار و ۱۰۴ تن تولید و ۱۳۱ هزار و ۸۹۵ ارسال دانه بندی)، به ترتیب حاکی از افزایش ۲۳ و ۷۱ درصدی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها