plastikgranulat_digitalstock_fotolia_49126273_xxl_0.jpg

حجم معاملات محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت به ۵۶ هزار و ۶۷۲ تن رسید.

 به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه معاملات ۶۱هزار و ۴۹۵ تن و تقاضای آن نیز بالغ بر ۱۶۶ هزار و ۷۴۸ تن رقم خورد.

به این ترتیب در هفته گذشته محصولاتی همچون پلی اتیلن سنگین تزریقی و فیلم، پلی اتیلن های ترفتالات، پلی اتیلن های سبک فیلم ، پلی استایرن ها و پلی پروپیلن ها مورد توجه خریداران قرار داشتند و برخی از گریدهای عرضه آنها با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

از این رو در گروه پلی اتیلن های سبک فیلم، پتروشیمی بندرامام مانند همیشه طرفدارهای خودش را داشت و با رقابت از سوی مصرف کنندگان مورد معامله قرار گرفت، به طوری که عرضه یک هزارتنی گرید ۰۲۰ به میزان ۳۱۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۸ تومان رقم خورد.

همچنین عرضه یک هزارتنی گرید ۰۰۷۵ هم با ۳۵۹۰ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۲۹ تومان بود.

البته در گروه پلی استایرن ها و پی وی سی ها شاهد کاهش قیمت و حجم معاملات بودیم که نشان از بازگشت آرامش به بازار دارد. به این ترتیب پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ به صورت نقدی با حجم عرضه ۴۰۰ تن به میزان ۱۴۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۲۴۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۷۰ تومان بود.

عرضه ۳۰۰ تنی سلف این کالا هم ۱۳۰۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۸۸۳ تومان بود.

در همین حال عرضه نقدی گرید ۱۵۴۰ هم با حجم ۴۰۰ تن ۱۰۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۱۲۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۴۲ تومان رقم خورد. عرضه سلف گرید ۱۵۴۰ هم به میزان ۳۰۰ تن ۶۹۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۳۷۲ تومان رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها