• ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
  • کد خبر: 63415
بیلت

بازار واردات بیلت چین ضعیف شده است. در آ.سه.آن بازار به دلیل عدم تمایل به خرید، آرام شده است چراکه این منطقه همچنان در حال مبارزه با کروناست. 

به گزارش «کالاخبر» به نقل از کالانیش، منابع تجاری می گویند که قیمت های پیشنهادی برای بیلت ۳sp با عرض ۱۵۰ میلی متر از کوره های بلند در مالزی به ۷۲۰ دلار در هر تن CFR چین رسیده و از اندونزی با قیمت ۷۲۵ دلار CFR چین معامله می شود. 

یک تاجر منطقه ای می گوید: قیمت های پیشنهادی برای بیلت کوره بلند اندونزی و ویتنامی حداکثر ۷۲۵ دلار CFR است. یک تاجر دیگر گفت که تجار چهارشنبه گذشته مزایده های خود را با قیمت ۶۹۵ تا ۷۰۰ دلار CFR برگزار کردند. 

روز چهارشنبه یک کارخانه هندی مناقصه محموله spot را برای ۳۰ هزار تن بیلت ۳sp/۴sp  ضخامت ۱۵۰ میلی متر به قیمت ۶۲۹.۵ دلار در هر تن فوب با ۱۰۰ درصد پیش پرداخت نقدی منعقد کرد. منابع تجاری می گویند که این به معنای پیشنهاد قیمت ۷۱۰ دلاری CFR  چین است که شامل حاشیه سود تجار نیز می شود. 

با اصلاح نزولی در معاملات آتی فولاد چین در روز جمعه ، بازار بیلت داخلی چین به طور مشابه سقوط کرد. در تانگشان قیمت بیلت spot در روز جمعه با ۶۰ یوان یا ۹ دلار در هر تن از روز قبل کاهش یافت و به ۵۱۷۰ یوان در هر تن رسید. قیمت ها پس از ثبات نسبی در محدوده ۵۲۳۰ یوان از ۲۰ سپتامبر، ۴۰ یوان کاهش هفتگی داشت.

*کیوان جعفری طهرانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها